lørdag den 1. maj 2010

Pigen og dommedagsprædikanten

7 kommentarer:

  1. Hej du! vi er nye MEN faste læsere.
    Vi vil meget gerne se noget aktivitet :-)

    SvarSlet
  2. Did you leave the boat Lyvemaskine ?

    SvarSlet
  3. Nu må du altså godt komme tilbage igen, kære lyvemaskine!! One pic a day keeps the doctor away!

    Jeg har for øvrigt awarded dig.

    SvarSlet
  4. bare der ikke er sket noget alvorligt!

    SvarSlet
  5. Jeg fandt din blog i søgning efter værdige modtagere af en kreativ blogaward. Den er hermed givet :)
    Skøn blog i øvrigt.

    SvarSlet
  6. I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post.

    SvarSlet

I believe I can lie

Et billede om dagen holder blogdøden stagen. Præmisssen for denne blog er ret enkel. Jeg oploader et billede om dagen. Alle billeder falder inden for genren street photography. De fleste billeder er taget i København, men mange er taget rundt omkring i verden, hvor jeg og mit kamera tilfældigvis har befundet os.

Jeg har selv taget alle billeder, og de er derfor af varierende teknisk og motivmæssig kvalitet. Jeg har også skrevet alle ordene. De er til gengæld ensartet prætentiøse.
Med mindre altså der er tale om, det de på universitetet kaldte "en intertekstuel reference".

Der er løgn, latin og håndtegn til den, der først genkender en gang låneord.

Faste læsere